Imatge

Aquesta és la pàgina de primària. Hi trobareu treballs, articles, cròniques de què van fent, eixides, dibuixos, un grapat de vida d'allò que és el dia a dia de l'escola.

3r de primària - 15/16

Nosaltres som els xiquets i xiquetes de la classe de 3r de primària.

Ens han dit que enguany estudiarem ciència i geografia, i estem emocionats!

Ens agrada estudiar la natura, especialment els animals i també volem aprendre tots els planetes, els pobles, les ciutats i les muntanyes del món.

Ens agradaria aprendre moltes coses noves.

La classe és molt bonica i molt gran i és molt interessant. Té moltes coses, està ben ordrenada i té  cartells per aprendre.

Enguany tindrem llibretes per  treballar, estoig, agenda… Hi ha moltes novetats. Ah!, i se n’anirem d’estada de tardor.

Hem fet normes per a la classe per a manternir-la ordenada, bonica i que tot funcione bé.

A 3r estem passant-ho molt bé, i esperem que tot el curs siga així.

Ens agrada la mestra nova, perquè té bones idees i és simpàtica.

Hem començat a fer treballs xulos.

Ho passem molt bé i ens divertim amb la mestra Amparito.

5é de primària - 15/16

Esperem passar-ho molt bé, aprendre de la mestra i amb tots els mestres, fer molta plàstica, jocs, teatre, excursions, història del P.V., ballar, projectes, les capitals dels països, fer moltes mates, treballar en grup,  i sobretot millorar com a persones i com a estudiants.

L'art, l'escola i l'espurna d'aprendre: aquesta setmana Rosa Torres

Qui és Rosa Torres? Ah, aquesta serà una part de la vostra investigació, esbrinar qui és. Us deixem un parell de frases del director de MÈTODE, Martí Domínguez, que diu:  «Rosa Torres analitza la geografia valenciana en una obra que entronca amb la pintura de Cézanne i aconsegueix treure l'ànima del Montgó o el Montcabrer».

metode.cat/Revistes/Metodart/Rosa-Torres

Art, fulles, moviment, tribus by Emma G.

DELEGATS/ES 15/16

Natàlia Navarro i Raül Rubio (1r)
Lucia Contreras i Andreu Arrom (3r)
Miguel Pérez i Atenea (4t)