Imatge

EL PRIMER TRIMESTRE DE VALENCIÀ EN 4t D’ESO

En aquest primer trimestre, hem fet una prova del mitjà de la JQCV per veure com és i quin és el nostre nivell. També hem repassat conceptes de cursos anteriors, com l’accentuació i la dièresi (i n’hem vist casos especials), les grafies x/tx/-ig, g/j, tg/tj, nm, mm, les terminacions –òleg/-òloga, -asi/-esi/-isi/-osi/-usi i les esses.

Hem fet un projecte interetapa sobre la diversitat lingüística, on cada grup treballava uns conceptes per després exposar el treball en quart i cinquè de primària.

També hem treballat més a fons el comentari de text, que ja havíem començat en segon, però ara podem dir que els sabem fer més complets.

Hem fet una redacció cada mes (tres en total) i almenys una havia de ser d’un tema del dossier, per preparar-nos per a la prova del mitjà.

Ara hem començat un nou projecte sobre la literatura dels segles XIX i XX, en què per grups, també haurem de triar un tema per després elaborar un producte que servesca per explicar allò que hem treballat a la resta dels companys de la classe.

Pel que fa al nostre comportament en els projectes, quan vam fer les sessions preparatòries, els que ateníem, de vegades no respectàvem massa els companys. També cal millorar-ne la preparació, ja que alguns grups no s’ho havien preparat com feia falta. Cal dir, però, que això millorà després de reflexionar-hi tots i que les sessions interetapa van anar molt bé. A classe, en general, també hem de millorar l’atenció.

Ja per acabar, direm que ens agrada com la mestra fa les classes i ens ensenya els conceptes.

 

Marina Cortés Chornet i Alba Moliner Herraiz

NOTES

En aquest espai els tutors o les tutores us comunicarem qualsevol informació important que no puguem introduir al calendari!

 

Instruments d'avaluació 4t: curs 14-15