Imatge

funnyenglish 2011. Follow the trail of ADVENTURE!

A l'estiu els dies s'allarguen, tu no tens res a fer, la calor s'imposa...  Potser necessites una idea brillant.  Ací la tens:

funnyenglish 2011

L'energia que necessitaves per afrontar els reptes de l'estiu es diu funnyenglish i és un curs d'anglés intensiu per a joves de 10 a 16 anys.  El començament del curs tindrà lloc el quatre de juliol i la conclusió el dia quinze.  funnyenglish no és un curs qualsevol, sinó que és la fórmula perfecta que combina diversió i aprenentatge a parts iguals per aprendre anglés mentre et diverteixes i per divertir-te mentres aprens molta llengua anglesa.

Posem al teu abast la presentació de funnyenglish 2011.  Només cal que et descarregues la carpeta de fitxers des d'ACÍ mateix.

Si tens entre 10 i 16 anys, atreveix-te a entrar en l'aventura funnyenglish:  la millor manera de recuperar sensacions positives amb l'anglés, preparar-te per al present i per al futur i, sobretot, de passar-t'ho realment bé.  funnyenglish t'espera, tu no esperes.

Més informació:  telèfon 961590594 o email hectors@escolagavina.cat

Cusos d'estiu d'Akoe Internacional 2011

Akoe Internacional presenta la seua oferta de cursos d'anglés d'estiu per a joves d'entre 12 i 18 anys a diversos països angloparlants.  Les propostes contemplen la possibilitat d'estades en residència durant 2 o 3 setmanes i d'estades en famílies durant tres o quatre setmanes al juliol o a l'agost.  Tots els programes garanteixen activitat en un entorn d’'immersió lingüística i cultural.  La sèrie de reunions informatives de presentació del projecte per a pares i mares s'inicià el dia 24 de novembre a l'escolagavina.  El projecte planteja una interesantíssima diversificació de l'oferta, tant quant a llocs de destinació (Irlanda, Regne Unit, Canadà i Estats Units), com quant a la durada de l'experiència (2, 3 o 4 setmanes). Alhora la possibilitat que el propi professorat d'Akoe acompanye els nostres alumnes és tota una garantia de qualitat.  El termini d'inscripció és obert, però les places són limitades.

No hi ha millor manera de passar l'estiu:  troba l'equilibri entre aprenentatge i diversió amb els cursos d'estiu Akoe Internacional.  Més de 120 alumnes dels centres Akoe ja gaudiren de l'experiència l'estiu del 2010.  Si tens entre 12 i 18 anys i saps com d'important és l'anglés per al teu present i per al teu futur, no ho dubtes:  descarrega't el document informatiu i el full d'inscripció que apareixen al peu d'aquest mateix text.

Si voleu més informació o teniu qualsevol dubte sobre el programa, podeu posar-vos en contacte amb els responsables, sense cap mena de compromís, per via telefònica al número 961590594, a la pàgina web www.akoe.org o  per email a l'adreça hectors@escolagavina.cat.

Per estar preparats per a un futur molt proper, "no doubt", viatges d'estiu Akoe Internacional.