Imatge

El departament de llengües estrangeres

El departament de llengües estrangeres té, com a objectiu prioritari, la recerca contínua de la millora de la qualitat de l'ensenyament de la llengua estrangera.  El treball orientat a l'abastament d'aquest objectiu se situa en els àmbits d'actuació següents:

L'àmbit curricular: anglés i francés

La línia pedagògica del departament està marcada essencialment pel treball amb grups reduïts.  Els desdoblaments de classes faciliten el treball per projectes en context d'immersió lingüística.  Els eixos transversals dels projectes que es plantegen són la dinamització de l'expressió oral i les tècniques d'aprenentatge cooperatiu.  A més, el departament portarà a cap un projecte de col·laboració interetapa en què alumnat de primària i secundària compartiran experiències d'aprenentatge de la llengua estrangera.

School Exchange

Cada any, la classe de segon d'ESO fa un intercanvi amb el Montessori College de Hengelo. Una primera part consisteix en la rebuda per part de l'escola de l'alumnat del Montessori i, la segona part consisteix en l'anada i retrobament dels nostres alumnes a Hengelo. Primeres experiències a l'estranger per a gairebé tothom, aprenentatge de la llengua anglesa, coneixença d'altres maneres de viure. La classe de segon és ben afurtanada, sí senyor!

AKOE Internacional

Cada estiu, us oferim des d'AKOE InternacionalAKOEinternacional  cursos intensius d'anglés a l'estranger. Estades de dues, tres o quatre setmanes a països angloparlants: Regne Unit, Irlanda, Estats Units o Canadà. Si vols gaudir d'una experiència inoblidable, la resposta és AKOE Internacional.

Aprénanglés

Una nova manera de viure l'anglés. Des dels 4 anys fins a secundària. Però ahí no acaba tot, aquest any us oferim cursos d'anglés també per a pares i mares. Relació, comunicació, treball intens...tot en un ambient d'afecte on ens agrada la feina ben feta. No t'ho pots perdre. Ens veiem dimarts i dijous de 17.00 a 18.00 a partir del 4 d'octubre fins al 31 de maig.

Projectes Europeus

Entre d'altres projectes europeus que realitzem a l'escola, cal destacar també la trobada europea que cada any té lloc a un país diferent. El curs passat vam ser comité organitzador de la trobada. Enguany, Dinamarca ens ofereix la localitat d'Aahrus per tal de retrobar-nos. Serà tot un èxit, segur.

Complementary English

No t'oblides dels cursos intensius d'anglés que oferim a l'escola. Dues setmanes destinades a practicar l'anglés oral com a única llengua de comunicació. Treball, jocs, estades a l'escola i a un càmping, piscina, jocs d'aigua...Una varietat d'activitats amb professorat compromés amb la llengua.

APRÉN ANGLÉS AMB NOSALTRES